Polityka Jakości Urzędu Lotnictwa Cywilnego

Urząd Lotnictwa Cywilnego działa na rzecz bezpieczeństwa i zrównoważonego rozwoju lotnictwa cywilnego w Polsce

Najważniejsze wartości, na których opiera się działalność Urzędu to:

  • Profesjonalizm;
  • Efektywność;
  • Transparentność;
  • Bezstronność;
  • Orientacja na klienta.

Politykę Jakości Urząd realizuje poprzez:

  • Skuteczny nadzór nad bezpieczeństwem w lotnictwie cywilnym;
  • Pełną realizację zobowiązań krajowego nadzoru lotniczego wynikających z prawa międzynarodowego;
  • Wysoką jakość działań wspierających realizację polityk, programów i wytycznych ministra właściwego ds. transportu;
  • Zapewnione równe prawa i warunki konkurencji na rynku lotnictwa cywilnego w Polsce;
  • Wysoki poziom efektywności działania Urzędu.


Urząd Lotnictwa Cywilnego zobowiązuje się do realizacji założeń wynikających z Polityki Jakości poprzez wdrożenie, utrzymywanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg normy PN-EN ISO 9001:2009.

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

OK