16.10.2020 Aktualizacja: 27.01.2021

Informacja dla Klientów ULC (aktualizacja: 27.01.2020 r.)

1. Punkt Obsługi Klienta, Kancelaria, Rejestr Personelu Lotniczego są czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9.00-15.00.

2. Zawieszona jest możliwość spotkań z pracownikami departamentów nawet po wcześniejszym umówieniu telefonicznym, w tym w Komisji Ochrony Praw Pasażerów oraz u Rzecznika Praw Pasażerów. Dyżury infolinii KOPP pozostają bez zmian.
3. Egzaminy językowe KSEJ odbywają się po wcześniejszym skontaktowaniu się pod numerem tel. 22 520 74 43 lub pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i indywidualnym umówieniu się. Priorytet mają osoby, którym wygasa ważność uprawnień językowych.


Wszystkich Klientów prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: + 48 22 520 72 00, mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., za pośrednictwem elektronicznego systemu ePUAP lub poczty tradycyjnej: Urząd Lotnictwa Cywilnego, ul. Marcina Flisa 2, 02-247 Warszawa.

Wpłaty gotówkowe w kasie ULC zostają wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy - 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 - lub za pośrednictwem placówek pocztowych.

***

16.10.2020 r.

W związku z wprowadzeniem w Warszawie od 17 października br. czerwonej strefy oraz w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo zasady funkcjonowania Urzędu Lotnictwa Cywilnego oraz przyjmowanie Klientów zostały dostosowane do obecnej sytuacji epidemiologicznej. Prosimy o zapoznanie się z nimi.

W celu zmniejszenia potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2 zachęcamy do kontaktów telefonicznych oraz drogą elektroniczną. W przypadku konieczności spotkania bezpośredniego z pracownikami Urzędu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przypominamy o obowiązku przestrzegania reżimu sanitarnego - noszenia maseczek, zachowywania dystansu i dezynfekcji rąk. Na terenie ULC dostępne są bezdotykowe dystrybutory z płynem dezynfekcyjnym, a przy recepcji obowiązkowy pomiar temperatury.

Punkt Obsługi Klienta (POK) oraz Kancelaria pracują codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 15.00. Dyżury poniedziałkowe są zawieszone do odwołania.

Infolinia Komisji Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów pracuje codziennie, od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 13.00.

Licencje i świadectwa kwalifikacji
można odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego (RPL), od poniedziałku do piątku, w godz. od 9.00 do 15.00. Dyżury poniedziałkowe w godz. od 15:00 do 18:00 są zawieszone do odwołania.

Październikowa sesja egzaminacyjna została zawieszona. Więcej informacji: https://ulc.gov.pl/pl/aktualnosci/5244-zawieszenie-pazdziernikowej-sesji-egzaminacyjnej

Wpłaty gotówkowe w kasie ULC są wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy: 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 lub za pośrednictwem placówek pocztowych.

Do Państwa dyspozycji pozostają numery naszych infolinii oraz adresy mailowe, dostępne na stronie internetowej: https://www.ulc.gov.pl/pl/punkt-obslugi-klienta-i-kancelaria

UWAGA! Serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to)»