29.04.2020 Aktualizacja: 05.06.2020

Przywrócenie funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta

Uprzejmie informujemy, że od 4 maja br. zostaje przywrócone funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta i Kancelarii  Urzędu Lotnictwa Cywilnego (z wyłączeniem dyżurów poniedziałkowych).


Mając na uwadze bezpieczeństwo klientów oraz pracowników POK i Kancelarii, informujemy, że w Punkcie Obsługi Klienta będą obsługiwane 2 osoby. Obsługa klientów będzie przeprowadzania z zachowaniem wszelkich środków ochrony sanitarnej, z zachowaniem odpowiedniego dystansu. Obsługiwani klienci muszą być wyposażeni w  maseczki i rękawice ochronne. Przy wejściu do POK będzie się znajdował płyn do dezynfekcji rąk. W celu usprawnienia procesu obsługi prosimy o wcześniejsze przygotowanie kompletu dokumentów wraz z niezbędnymi kopiami np. logbooka, legitymacji itd.


Informujemy, że kurierzy oraz przedstawiciele Poczty Polskiej w celu pozostawienia przesyłki, mogą wejść do POK bez oczekiwania w kolejce.

UWAGA! Serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to)»