Główna nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2008 r., Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczyna pracę w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD).

Uprzejmie informujemy, że od stycznia 2008 r., Urząd Lotnictwa Cywilnego rozpoczyna pracę w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD).

Wdrożenie SEOD jest wyzwaniem dla wszystkich pracowników Urzędu, ale jednocześnie koniecznością stojącą przed całą administracją publiczną w erze społeczeństwa informacyjnego.

Jesteśmy przekonani, że skuteczne przejście z papierowego obiegu dokumentów na elektroniczny, ze stopniową automatyzacją funkcjonujących w ULC procesów, pozwoli na poprawę jakości obsługi naszych Klientów.

Informujemy jednocześnie, iż wdrożenie Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów nie spowoduje dodatkowych wymagań w stosunku do interesantów Urzędu. Prosimy jedynie o przekazywanie korespondencji kierowanej dotychczas do ULC poprzez Punkt Obsługi Klienta i Kancelarię. Przekazywanie spraw do Delegatur Terenowych odbywać się będzie na dotychczasowych zasadach.

Będziemy Państwa informować na bieżąco o kolejnych etapach wdrażania Systemu. Jednym z nich będzie uruchomienie aplikacji umożliwiającej Klientom śledzenie toku sprawy wniesionej do Urzędu.

Mamy nadzieję, że określenie "Przyjazny Urząd" będzie miało zastosowanie w kontekście naszego Urzędu i na stałe znajdzie miejsce w środowisku lotniczym.