Przy rozpatrywaniu wniosków i podejmowaniu decyzji o przyznaniu pomocy, będzie brane pod uwagę czy zakup w pierwszej kolejności:
- wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym oraz poprawę ruchu lotniczego;
- zapewnia usunięcie w całości zagrożenia bezpieczeństwa istniejącego w działalności podmiotu;
- wpływa na dostosowanie podmiotu do standardów bezpieczeństwa wynikających z wymogów zawartych w krajowych oraz międzynarodowych przepisach z zakresu lotnictwa cywilnego;
- zwiększa bezpieczeństwo lotów poprzez wyposażenie załóg statków powietrznych w środki bezpieczeństwa;
- dostosowuje sprzęt lotniczy w środki zwiększające poziom bezpieczeństwa przy wykonywaniu lotów w zmiennych warunkach atmosferycznych;
- stanowi wzrokowe pomoce nawigacyjne;
- zapewnia bezpieczeństwo utrzymania pola naziemnego ruchu lotniczego;
- zapewnia zasilanie stanowisk kierowania ruchem lotniczym;
- wpływa na realizację zaleceń pokontrolnych z zakresu lotnictwa cywilnego;
a także ilość i wysokość dofinansowania przyznanego przez Prezesa Urzędu na zakup sprzętu i urządzeń w latach poprzednich i poprawność wypełniania obowiązków wynikających z przyznanego w latach poprzednich przez Prezesa Urzędu dofinansowania na zakup sprzętu i urządzeń.
Wnioski należy przesyłać na adres:
Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. M. Flisa 2
02-247 Warszawa
Z dopiskiem na kopercie "Wniosek o dofinansowanie".
Kontakt w sprawie dofinansowania:
Michał Lebioda: 22 520 74 19
Tomasz Kęska-Leszyński: 22 520 74 83
***
Decyzje Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego w sprawie udzielania pomocy de minimis w 2011 r. na zakup sprzętu i urządzeń związanych z bezpieczeństwem w lotnictwie opublikowane są w Dzienniku Urzędowym ULC nr 10 z dnia 21 czerwca 2011 r.
plik do pobrania 245.51 Kb.
Wzór wniosku o dofinansowanie
plik do pobrania 51.00 Kb.