Podczas spotkania przedstawiciele MSWiA przedstawili opinię Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej o niekolizyjności ruchu lotniczego w przestrzeni powietrznej pomiędzy lotniskami Warszawa-Okęcie i Warszawa-Babice oraz opinię dotyczącą uznania opisanych w Instrukcji Operacyjnej Lotniska Babice warunków dolotu i odlotu z lotniska, jako uzgodnione procedury.
Przedstawiono również stanowisko Urzędu miasta stołecznego Warszawy odnośnie ograniczeń zabudowy, zawartych w „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego m.st. Warszawy”, będące stanowiskiem dotyczącym polityki przestrzennej miasta wobec terenu będącego w zasięgu ograniczeń wysokościowych lotniska Warszawa-Babice.
MSWiA przedłożyło także mapę z naniesionymi ograniczeniami będącą załącznikiem do Studium.
Podczas spotkania nie udało się wyjaśnić źródła pojawienia się ograniczeń wysokościowych, zawartych we wspomnianym Studium. Nie porozumiano się również w sprawie zabezpieczenia przeciw pożarowego na lotnisku.
Kolejne spotkanie odbędzie się w tym tygodniu.