Główna nawigacja Treść Narzędzia dostępności
W związku z trwającymi pracami legislacyjnymi nad rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie obsługi naziemnej w portach lotniczych Unii Europejskiej i uchylenia dyrektywy Rady 96/67/WE, Urząd Lotnictwa Cywilnego pragnie Państwa serdecznie zaprosić na konferencję poświęconą omówieniu poszczególnych rozwiązań kierunkowych przyjętych w wymienionym projekcie i ich wpływu na rynek obsługi naziemnej w Polsce.

Konferencja odbędzie się 13 stycznia 2012 r. o godzinie 11.00 w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego w Warszawie przy ulicy Marcina Flisa 2. Informację o numerze sali uzyskają Państwo w dniu spotkania w recepcji ULC.

Prosimy o zgłaszanie uczestnictwa w Konferencji do 11 stycznia 2012 r. i kierowanie zgłoszeń na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Informujemy, że liczba miejsc, ze względów organizacyjnych, jest ograniczona i o udziale w konferencji decydować będzie kolejność zgłoszeń.

11 stycznia br., osoby które zgłosiły chęć udziału w konferencji  otrzymają potwierdzenie uczestnictwa drogą mailową.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z agendą Konferencji
doc plik do pobrania 37.50 Kb.