07.11.2022 Aktualizacja: 07.11.2022

Centralna Baza Zgłoszeń- przywrócenie funkcjonalności

Informujemy, że aktualizacja portalu Centralnej Bazy Zgłoszeń została zakończona. Portal jest dostępny pod tym adresem: https://cbz.gov.pl. Dane do logowania dla organizacji posiadających konta w CBZ pozostają bez zmian.
Wprowadzone zmiany w CBZ wymagają aktualizacji formatek. W tym celu należy dokonać "oczyszczenia" schowka przeglądarki internetowej (klawisze CTRL F5, zależy od stosowanej przeglądarki).

W zaktualizowanej wersji portalu CBZ dla użytkowników zewnętrznych zostały dodane lub zmodyfikowane funkcjonalności, m.in.:
- opcja „Zgłoszenia od innych organizacji” dla konta organizacji wskazuje liczbę zgłoszeń nowych i łączną liczbę wszystkich zgłoszeń,
- zmieniono sposób wyświetlania pola „Status” w „Historii zgłoszeń”,
- rozbudowano listę wartości dla pola G.2,
- filtrowanie zgłoszeń w „Historia zgłoszeń” po rodzaju zgłoszenia,
- dodano opcjonalny moduł (grupa M) do obliczania ryzyka ERCS oraz jako osobny moduł dostępny na stronie głównej CBZ (przycisk „ERCS”).

Ewentualne problemy i pytania w zakresie portalu CBZ należy kierować na adres:

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies