Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria

Kontakt

Urząd Lotnictwa Cywilnego
ul. Marcina Flisa 2
02-247 Warszawa
woj. mazowieckie, Polska / Poland

Dodatkowe informacje:
GPS: N 52,190641 ; E 20,952430
Pokaż ULC - siedziba na mapie

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dla osób kontaktujących się z Urzędem Lotnictwa Cywilnego

 Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria

Infolinia ULC: + 48 22 520 72 00 - czynna: poniedziałek - piątek, godz. 8:15 - 16:15 (STRUKTURA INFOLINII)
E-mail: (wiadomość do 20 MB)

POK i Kancelaria są czynne: 

Poniedziałek: 8.00-18.00
Wtorek – piątek: 8.15-16.15


Dyżury poniedziałkowe do godz.18.00 


Kasa Urzędu jest nieczynna do odwołania.


ePUAP

Od 22 maja 2020 r. do odwołania, Urząd Lotnictwa Cywilnego nie przyjmuje korespondencji elektronicznej na adres email:
Wszelką korespondencję elektroniczną prosimy kierować za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP: /ULCPR/SkrytkaESP, bądź poprzez e-Doręczenia na adres: AE:PL-89101-42775-FEHCG-19

Dokumentacja przesyłana do Urzędu Lotnictwa Cywilnego drogą elektroniczną, powinna być podpisana za pomocą profilu zaufanego lub podpisem elektronicznym, zgodnym z obowiązującym prawem (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym).

W związku z zakończeniem sezonu wakacyjnego infolinia dla pasażerów lotniczych zostaje zawieszona od 3 października 2022 r. Wszystkie informacje z zakresu ochrony praw pasażerów oraz postępowania dotyczącego składania skarg są dostępne na stronie internetowej Urzędu Lotnictwa Cywilnego w zakładce „Rzecznik Praw Pasażerów” oraz „Dla pasażerów”. Dodatkowe informacje można uzyskać pisząc na adres mailowy lub .
Fax: +48 22 520 73 00.

Chcesz się dowiedzieć jaki jest status Twojej sprawy z zakresu ochrony praw pasażerów?
Napisz do nas na adres: .

Pamiętaj o podaniu numeru sprawy.
Jeśli nie posiadasz nadanego numeru sprawy - podaj numer i datę skarżonego lotu.

Dotychczasowa procedura rozpatrywania skarg pasażerów w trybie postępowań administracyjnych, prowadzonych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów, obowiązuje w stosunku do wszystkich wniosków, które wpłynęły do ULC do końca marca 2019 r.

Od 1 kwietnia 2019 r. wnioski rozpatrywane są w trybie ADR.
Więcej informacji: http://pasazerlotniczy.ulc.gov.pl.

Rejestr Personelu Lotniczego

Licencje i świadectwa kwalifikacji można odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego w dni robocze w godzinach:
poniedziałek: 8.00-18.00
wtorek-piątek: 9.00-15.00

Wejście do Rejestru Personelu Lotniczego i Rejestru Cywilnych Statków Powietrznych znajduje się od południowej strony budynku.
Prośby o przesłanie licencji i świadectw kwalifikacji do delegatur ULC należy kierować na adres:

Uwaga! Od 1 lipca 2021 r. nie ma możliwości wysyłania licencji członków personelu lotniczego na adres zamieszkania.

Odbiór licencji jest możliwy w Rejestrze Personelu Lotniczego w Warszawie lub na wniosek osoby aplikującej w jednej z delegatur/jednostek terenowych ULC w: Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie lub Wrocławiu. Licencje wydane po transferze z jednego z krajów Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub kraju EOG należy odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego w Warszawie.

Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Gmach budynku przystosowany jest do obsługi osób mających trudności w poruszaniu się. Drzwi wejściowe do budynku umożliwiają swobodny przejazd wózka inwalidzkiego. Na dziedzińcu przy wejściu głównym do Urzędu znajduje się miejsce parkingowe przeznaczone m.in. dla osób niepełnosprawnych ruchowo.

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies