STRUKTURA INFOLINII ULC + 48 22 520 72 00:
1. Język Polski
2. English
1. Punkt Obsługi Klienta
2. Komórki organizacyjne
1. Personel lotniczy
- 1 Odbiór licencji lub świadectwa kwalifikacji
- 2 Licencjonowanie personelu lotniczego
- 3 Zapisy na sesje egzaminacyjne
- 4 Egzaminy językowe
- 5 Certyfikacja i nadzór nad ośrodkami szkolenia pilotów i skoczków
- 6 Certyfikacja i nadzór nad ośrodkami szkolenia pilotów i skoczków
- 7 Odbiór licencji mechanika
- 8 Orzecznictwo lotniczo-lekarskie
- 9 Połączenie z sekretariatem Departamentu Personelu Lotniczego
- 0 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta
2. Bezzałogowe statki powietrzne
3. Lotniska, lądowiska, uzgadnianie przeszkód w otoczeniu lotnisk
- 1 Lotniska
- 2 Lądowiska
- 3 Uzgadnianie przeszkód w otoczeniu lotnisk
- 4 Połączenie z sekretariatem Departamentu Lotnisk
- 5 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta
4. Ochrona i ułatwienia, przedmioty zabronione w przewozie lotniczym
- 1 Przedmioty zabronione w przewozie lotniczym
- 2 Operatorzy kontroli bezpieczeństwa
5. Prawa Pasażerów
- 1 Biuro Rzecznika Praw Pasażerów
- 2 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta
6. Technika lotnicza
- 1 Rejestracja, rezerwacja znaków i zgłoszenie stałego pobytu statku powietrznego
- 2 Zdolność do lotu statków powietrznych lotnictwa ogólnego
- 3 Zdolność do lotu statków powietrznych lotnictwa transportowego
- 4 Połączenie z sekretariatem Departamentu Techniki Lotniczej
- 5 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta
7. Certyfikacja przewozów lotniczych, usług lotniczych i obsługi naziemnej
- 1 Inspekcje polskich i obcych statków powietrznych
- 2 Operacje specjalistyczne, lotnictwo ogólne
- 3 Zarobkowy transport lotniczy
- 4 Certyfikacja przewoźników lotniczych
- 5 Transport materiałów niebezpiecznych
- 6 Certyfikacja agentów obsługi naziemnej
- 7 Wykaz nadawców/instruktorów
- 8 Uznanie zagranicznych certyfikatów, umowy leasingowe, odstępstwa (zwolnienia w trybie art.71 rozporządzenia 2018/1139)
- 9 Połączenie z sekretariatem Departamentu Operacyjno-Lotniczego
- 0 Połączenie z sekretariatem Departamentu Operacyjno-Lotniczego
8. Żegluga powietrzna
- 1 Zarządzanie ruchem lotniczym
- 2 Uzgadnianie lokalizacji inwestycji
- 3 Lotnicze urządzenia naziemne
- 4 Osłona meteorologiczna
- 5 Licencjonowanie personelu ATS
- 6 Połączenie z sekretariatem Departamentu Żeglugi Powietrznej
- 7 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta
9. Kancelaria ULC
- 1 Koncesje polskich przewoźników lotniczych.
- 2 Zezwolenia na prowadzenie działalności agenta obsługi naziemnej.
- 3 Zezwolenia na zarządzanie lotniskiem użytku publicznego.
- 4 Statystyki przewozów lotniczych.
- 5 Wydawanie zezwoleń na sprzedaż przewozów lotniczych.
- 6 Wydawanie zezwoleń na wykonywanie komercyjnych pasażerskich lub towarowych przewozów lotniczych.
- 7 Połączenie z sekretariatem Departamentu Rynku Transportu Lotniczego
- 8 Połączenie z Punktem Obsługi Klienta.
0. Punkt Obsługi Klienta i Kancelaria Urzędu
- 1 Punkt Obsługi Klienta
- 2 Kancelaria Urzędu
- 4 FAX