16.04.2015 Aktualizacja: 16.04.2015

Wymogi dotyczące organizacji pokazów lotniczych

W związku z rozpoczęciem sezonu pokazów lotniczych w ramach organizowanych różnego rodzaju imprez lotniczych przypominamy Organizatorom o obowiązku spełniania wymogów Art. 123 Ustawy Prawo Lotnicze. Zapraszamy do zapoznania się z wymogami dotyczącymi organizacji pokazu lotniczego w zależności od jego charakteru.

Typ imprezy: pokaz lotniczy wraz z imprezą masową.
Termin składania: co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem pokazu
(złożenie dokumentacji w ULC co najmniej 1 dzień przed upływem 30-u dni)
Co należy złożyć: wniosek o wyrażenie zgody przez Prezesa ULC na przeprowadzenie pokazu lotniczego, wraz z programem pokazów, oraz ewentualny wniosek o obniżenie wysokości lotów akrobacyjnych w strefie pokazu.
Typ formularza: nr 1, nr 2

 

***

Typ imprezy: pokaz lotniczy dla publiczności na terenie, na którym liczba udostępnionych przez organizatora miejsc dla osób wynosi mniej niż 1000.
Termin składania: co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem pokazu
(złożenie dokumentacji w ULC co najmniej 1 dzień przed upływem 14-u dni)
Co należy złożyć: powiadomienie Prezesa ULC o planowym przeprowadzeniu pokazu lotniczego, wraz z programem pokazów, oraz ewentualny wniosek o obniżenie wysokości lotów akrobacyjnych w strefie pokazu.
Typ formularza: nr 2, nr 3

Szczegółowe informacje wraz z formularzami znajdziecie Państwo w podzakładce Pokazy Lotnicze w zakładce Zarządzanie Bezpieczeństwem

Ewentualne pytania prosimy kierować pod numer telefonu 0-22 520 75 00 lub 520 73 97 lub na adres mailowy

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies