12.03.2020 Aktualizacja: 12.03.2020

Informacja dla klientów Delegatury Północnej w Gdańsku

Uprzejmie informujemy, że od 11 marca 2020 r. do odwołania, Delegatura Północna w Gdańsku, z powodu problemów technicznych i awarii systemu informatycznego, nie przyjmuje wniosków w formie papierowej.
Korespondencję prosimy kierować do Punktu Obsługi Klienta w Warszawie lub Jednostki Terenowej w Poznaniu. Jednocześnie przypominamy, że wnioski lub pisma mogą być również wysyłane za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej – ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/myportal
Za powstałe niedogodności przepraszamy.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies