13.07.2021 Aktualizacja: 01.02.2022

Odbiór licencji personelu lotniczego po 1 lipca br.

Szanowni Państwo,

Informujemy, że w związku ze znoszeniem obostrzeń oraz ze stopniowym powrotem do stacjonarnej pracy pracowników Urzędu Lotnictwa Cywilnego, po 1 lipca 2021 r. nie ma już możliwości wysyłania licencji członków personelu lotniczego na adres zamieszkania. 

Odbiór licencji będzie możliwy w Rejestrze Personelu Lotniczego w Warszawie lub na wniosek osoby aplikującej w jednej z delegatur/jednostek terenowych ULC w: Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Rzeszowie lub Wrocławiu. Licencje wydane po transferze z jednego z krajów Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub kraju EOG należy odebrać w Rejestrze Personelu Lotniczego w Warszawie.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies