03.02.2021 Aktualizacja: 03.02.2021

Modernizacja portalu Centralnej Bazy Zgłoszeń

Urząd Lotnictwa Cywilnego informuje, że w dniu 04.02.2021 r. w godzinach 12:00-16:00 będzie przeprowadzona modernizacja oprogramowania portalu Centralnej Bazy Zgłoszeń (CBZ). W trakcie prowadzenia prac modernizacyjnych we wskazanym wyżej oknie serwisowym, portal CBZ będzie niedostępny.


Ponadto informujemy, że w nowej wersji portalu CBZ dla użytkowników zewnętrznych zostały dodane lub zmodyfikowane miedzy innymi poniższe funkcjonalności:

- własne zarządzanie subkontami przez organizacje posiadające konto,
- monitorowanie terminowego zgłaszania zdarzeń lotniczych (automatyczne wykrywanie przekroczenia 72 godzin),
- modyfikacja sekcji K Materiały niebezpieczne / Dangerous goods.

W przypadku pojawienia się ewentualnych problemów lub pytań w zakresie portalu CBZ, należy kierować je na adres .

 

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies