W związku z rosnącą liczbą zachorowań na COVID-19, w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, zasady przyjmowania Klientów zostały dostosowane do obecnej sytuacji epidemiologicznej.
Prosimy o zapoznanie się z nimi.
W celu zmniejszenia potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2 zachęcamy do kontaktów telefonicznych oraz drogą elektroniczną. W przypadku konieczności spotkania bezpośredniego z pracownikami Urzędu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przypominamy o obowiązku przestrzegania reżimu sanitarnego - noszenia maseczek, zachowywania dystansu i dezynfekcji rąk. Na terenie ULC dostępne są bezdotykowe dystrybutory z płynem dezynfekcyjnym, a przy recepcji obowiązkowy pomiar temperatury.
Jednocześnie informujemy, że Punkt Obsługi Klienta Urzędu Lotnictwa Cywilnego jest nieczynny do 4 listopada 2021 r. z powodu nieobecności pracowników związanej z Covid-19.
Uprzejmie prosimy Klientów o kontakt telefoniczny pod numerem + 48 22 520 72 00, mailowy - , bądź za pośrednictwem ePuap.
Korespondencję do Urzędu będzie można pozostawić w skrzynce znajdującej się przed wejściem do Punktu Obsługi Klienta.
Przepraszamy za powstałe utrudnienia.