W trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo, w związku ze zwiększoną liczbą zachorowań na COVID-19 oraz zaleceniem pracy zdalnej w administracji publicznej informujemy, że zasady przyjmowania Klientów zostały dostosowane do obecnej sytuacji epidemiologicznej.
W celu zmniejszenia potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2 zachęcamy do kontaktów telefonicznych oraz drogą elektroniczną.
Przypominamy o obowiązku przestrzegania reżimu sanitarnego - noszenia maseczek, zachowywania dystansu i dezynfekcji rąk. Na terenie ULC dostępne są bezdotykowe dystrybutory z płynem dezynfekcyjnym, a przy recepcji obowiązkowy pomiar temperatury.
Punkt Obsługi Klienta
od 24 stycznia 2022 r. Punkt Obsługi Klienta działa w ograniczonym zakresie. Osobiste dostarczanie dokumentów jest możliwe tylko w przypadku niezbędnej konieczności, po uprzednim kontakcie telefonicznym. Liczba interesantów obsługiwanych w POK została ograniczona do jednej osoby przy zastosowaniu zasad dystansu społecznego i obowiązkowego noszenia maseczki.
Uprzejmie prosimy Klientów o kontakt telefoniczny pod numerem + 48 22 520 72 00, mailowy - , bądź za pośrednictwem ePUAP.
Rejestr Personelu Lotniczego
od 28 stycznia 2022 r. Rejestr Personelu Lotniczego będzie pracował w ograniczonym zakresie. Przygotowane wcześniej licencje i świadectwa kwalifikacji będą wydawane na bieżąco w dni robocze w godzinach 9.00-15.00 przy zastosowaniu zasad dystansu społecznego i obowiązkowego noszenia maseczki.
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres mailowy:
Delegatury
od 24 stycznia do 28 lutego br. delegatury ULC działają w ograniczonym zakresie.
W przypadku spraw wymagających osobistej wizyty w Urzędzie (np. odbiór licencji), prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny w celu umówienia terminu wizyty. Kontakt do delegatur
Liczba interesantów obsługiwanych w biurach delegatur została ograniczona do jednej osoby przy zastosowaniu zasad dystansu społecznego i obowiązkowego noszenia maseczki.
Przepraszamy za utrudnienia.