16.03.2020 Aktualizacja: 04.05.2020

Informacja dla klientów ULC (aktualizacja: 4.05.2020 r.)

Szanowni Państwo,

w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo Urząd Lotnictwa Cywilnego wprowadził zmiany w obsłudze klientów, mające na celu ograniczanie potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2. Prosimy o zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.


Punkt Obsługi Klienta (POK) oraz Kancelaria Urzędu Lotnictwa Cywilnego - od 4 maja br. zostaje przywrócone funkcjonowanie POK i Kancelarii (z wyłączeniem dyżurów poniedziałkowych). W POK będzie obsługiwana 1 osoba. Wiecej informacji TUTAJ

Komisja Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów
Nie będzie możliwości bezpośrednich spotkań z pracownikami w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.

Delegatury i Jednostki Terenowe ULC
Od 16 marca do odwołania w Delegaturach i Jednostkach terenowych ULC zostaje zawieszone wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. przyjmowanie korespondencji (wniosków lub pism) oraz wydawanie licencji członków personelu lotniczego. Korespondencję prosimy kierować do Punktu Obsługi Klienta w Warszawie. Wnioski lub pisma mogą być również wysłane za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej - ePUAP.

Wpłaty w kasie ULC
Wpłaty gotówkowe w kasie ULC zostają wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy - 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 - lub za pośrednictwem placówek pocztowych.
Do Państwa dyspozycji pozostają numery naszych infolinii, dostępne na stronie internetowej oraz adresy mailowe.

***

Informacje w związku z koronawirusem SARS-CoV-2
Informacja na temat sesji egzaminacyjnych w ULC
Informacja na temat wydarzeń planowanych przez ULC do końca kwietnia

UWAGA! Serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to)»