Szanowni Państwo,
w trosce o Państwa zdrowie i bezpieczeństwo Urząd Lotnictwa Cywilnego wprowadził zmiany w obsłudze klientów, mające na celu ograniczanie potencjalnego ryzyka zakażenia wirusem SARS-CoV-2. Prosimy o zapoznanie się z wprowadzonymi zmianami.
Punkt Obsługi Klienta (POK) oraz Kancelaria Urzędu Lotnictwa Cywilnego - od 4 maja br. zostaje przywrócone funkcjonowanie POK i Kancelarii (dyżury poniedziałkowe w godzinach 16.15-18.00 są zawieszone do odwołania). Punkt Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8.15-16.15
W POK będą obsługiwane 2 osoby. Wiecej informacji TUTAJ
Komisja Ochrony Praw Pasażerów oraz Rzecznika Praw Pasażerów
Nie będzie możliwości bezpośrednich spotkań z pracownikami w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
Delegatury i Jednostki Terenowe ULC
Biura Delegatur Terenowych znajdujących się w Rzeszowie, we Wrocławiu, Krakowie Poznaniu oraz w Gdańsku wznowiły wykonywanie czynności kancelaryjnych. tj. przyjmowanie korespondencji (wniosków lub pism) oraz wydawanie licencji członków personelu lotniczego. Więcej informacji TUTAJ
Wpłaty w kasie ULC
Wpłaty gotówkowe w kasie ULC zostają wstrzymane do odwołania. Opłaty lotnicze mogą być dokonywane przelewem na rachunek bankowy - 31 1010 1010 0022 9322 3100 0000 - lub za pośrednictwem placówek pocztowych.
Do Państwa dyspozycji pozostają numery naszych infolinii, dostępne na stronie internetowej oraz adresy mailowe.
Odbiór licencji i świadectw kwalifikacji - LINK
***
Informacje w związku z koronawirusem SARS-CoV-2
Informacja na temat sesji egzaminacyjnych w ULC
Informacja na temat wydarzeń planowanych przez ULC do końca kwietnia