02.02.2024 Aktualizacja: 02.02.2024

Posiedzenie zespołu RST w dniu 4 grudnia 2023 r

Poniżej publikujemy prezentacje przedstawiane w ramach kolejnego spotkania Krajowego Zespołu ds. Bezpieczeństwa Dróg Startowych. Spotkanie realizowane było w trybie on-line w dniu 4 grudnia 2023 roku. Inauguracja spotkania odbyła się w dniu 1 grudnia 2023 roku podczas Krajowej Konferencji Bezpieczeństwa w Lotnictwie Cywilnym w formie panelu dyskusyjnego, mającego na celu przedstawienie istoty i zadań realizowanych przez zespół. Podczas spotkania on-line przedstawiono: podsumowanie informacji ze spotkania grupy roboczej działającej przy EASA tz. ADR TeB, informacje nt. analizy wartości wskaźników SPI dot. wtargnięć na drogę startową oraz drogi kołowania i płytę, podsumowanie przebiegu i wyników dotychczas przeprowadzonych przez Prezesa ULC egzaminów z biegłości językowej w zakresie języka polskiego, informacje nt. roli systemu szkoleń jako bariery ochronnej przed wtargnięciami na drogi startowej, doświadczenia z funkcjonowania na lotnisku Runway Safety Team-u, założenia koncepcji Triple One oraz doświadczenia z wykorzystania ERCS do oceny ryzyka zdarzeń typu runway incursion. Dziękując uczestnikom spotkania za wysoką frekwencje i aktywny udział w dyskusjach, zachęcamy do zapoznania się z poniższymi prezentacjami.

pdfAGENDA_Posiedzenia_Krajowego_Zespołu_ds._Bezpieczeństwa_Dróg_Startowych.pdf129.79 KB
pdfAnaliza_wartosci_wskaznikow_SPI_RI_ULC_LCzeszejkoSochacki.pdf2.22 MB
pdfFunkcjonowanie_Runway_Safety_Teamu_EPWA_ERadewa.pdf809.55 KB
pdfKoncepcja_Triple_One_EPWA_DMarzec.pdf558.46 KB
pdfRola_systemu_szkolen_jako_bariery_ochronnej_przed_RI_PAA_BMachuta.pdf457.56 KB
pdfWykorzystanie_ERCS_do_oceny_ryzyka_zdarzen_typu_RI_EPWA_DZgieb.pdf1.33 MB

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies